torsdag 20. oktober 2011

Skal - skal ikke...


Øyeblikk.net har en fotokonkurrase hvor temaet er
"Et barn er et lite menneske"
Jeg har veldig lyst på premien (som vanlig;-)),men er absolutt ingen fotograf eller redigeringsmester...
Prøver allikevel med dette bildet:



Se så små føtter!! Neste uke er lillegull et helt år og blitt kjempestor. Litt vemodig, men selvsagt utrolig spennende å følge utviklingen til denne lille personen...
dette lille mennesket:-)
Dette bildet har vi forstørret og hengt opp i allrommet, for jeg er så utrolig glad i det.

Tvi tvi :-)
Nå spørs det bare om jeg får til å legge det inn på siden til øyeblikk.net...
Klem

12 kommentarer:

HjemmeKos sa...

Nydelig !!
Litt annerledes enn de andre bidragene jeg har sett ;) Lykke til !Jeg heie på deg..hadde vært kjekt om noen andre enn photoshop-dronningene vant...(bare bittelitt misunnelig på dem, hihi !)

KROnPRINSESSENE sa...

Så søtt...
jeg angrer på at jeg ikke har flere bilder fra den tida.
Først etter at jeg begynte å blogge at jeg har blitt mer interessert i fotografere.
Dette var et flott bidrag, så bra du ble med ;)
Fikk du lagt det inn eller?
Lykke til.
Klem May Helen

Anonym sa...

Så nydelig bilde! Veldig enig i det May Helen skriver. Jeg har forsåvidt alltid tatt mye bilde, men man får liksom aldri tatt nok føler jeg. Og den tiden da de var mare så utrolig små, den glemmer man så fort...

Lykke til i konkurransen!

Hilsen Sofie

Ane sa...

Bildet er kjempe fint!!:-) god kanditat til å vinne syns jeg.Klem

Godt Isolert ♥ Victoria sa...

Fint bilde :)

GodTid sa...

Så nydelig. Barneføtter er herlige!

Hannepanne sa...

Hærlig bilde :)

Hanne=)

øyeblikk.net sa...

For noen nydelige små føtter! Du har foreviget et herlig øyeblikk. Takk for ditt bidrag. Hilsen Øyeblikkjentene:)

Veronica sa...

Hei alle sammen! Tuuuuusen takk for alle de fine kommentarene:-) Så koselig! Det er et litt annerledes bilde enn alle de andre bidragne, men valgte dette allikevel.
Fikk hjelp av søte HjemmeKos til å legge bildet inn. Litt ny i dette gamet;-) Tusen takk!
Klem

Sommerjenten sa...

For et vakkert bilde! Nydelig :) Angrer på at jeg ikke tok flere bilder da de var helt nyfødt. Men da var jeg i min egen lille kaotiske verden, så det ble litt glemt.

Tusen takk for hyggelig kommentar hos meg! De glassene har jeg kjøt med sjokoladen, men har sett små glass rundt om i frskjellige butikker.

Ønsker deg en fin helg!

Klem Lene :)

Størstepia sa...

Nydelig bilde!!
Klem fra størstepia

Inger-Lise sa...

For et nydelig bilde. Tenk så bitte bitte små de har vært en gang (nåja, mine kom ut som små plugger.. hehe.. ) og nå vokser de seg større for hver dag. *hjertesukk* :)
Lykke til i konkurransen. :)
KLEM