tirsdag 25. oktober 2011

Spennende tider i bloggverden!

Må bare få sagt at det er fantastisk kjekt å blogge! Jeg bruker sider av meg selv som trengte å komme litt mer frem, jeg lærer noe nytt hele tiden, jeg har "møtt" så mange snille og hjelpsomme bloggere som inspirerer og blogging gir meg et litt annerledes, men positivt fokus på livet.
FANTASTISK:-)

Nå har jeg fått min første annonsør også:
 Jeg har jo "snakket" varmt om Amundsen Spesial i flere innlegg. Dette er jo en butikk med stort fokus på glede og kvalitet på god kaffe, te, mat, sjokolade og mye annet. I tillegg har de fått inn mange lekre kopper, krus og fat. Dette er den perfekte gavebutikk til "den som har alt" eller til den du bare vil glede med noe godt.
Eva Mariann og Trond Amundsen har gjort en utrolig jobb med butikkene de har åpnet i Haugesund Sentrum og på Oasen Storsenter. Kjempestolt av dere!

Så, følg med fremover, for snart kommer det en GIVEAWAY fra denne spennende butikken på min blogg for første gang! Oooooo! Gleder meg!! Blir nesten litt nervøs;-) Hihi!

Ønsker dere alle en fortryllende tirsdag!
Klem

2 kommentarer:

Anonym sa...

Da venter jeg i spenning:)

Rita sa...

Så spennende!!! Har allerede planer om å kjøpe et par julegaver derfra ;-)