onsdag 5. oktober 2011

Prosjekt nr ?!?

Litt lite blogging for tiden, for mange planer her hjemme. Jeg har brukt tiden til å bli inspirert av alle dere fantastiske bloggere der ute:-)
Her har jeg leid inn energibomben Ane
-bare synd hun ikke bor her!
Hovedprosjektet er vaskerom/grovkjøkken. Dette rommet fortjente 1. premie i konkurransen om Verdens Mest Rotete Rom! Haha! Dårlige løsninger, alt rot ble kastet inn her, de nyvaskede klærne går ikke inn i skapet av seg selv og hver gang jeg åpnet et skap ramlet noe ut! Grrrrr!  

Slike omfattende oppgaver er ikke jeg så flink til å bare kaste meg over.. Men, Ane HADDE LYST (!) å trylle litt her inne. Hun tryllet en hel kveld og det ble så mye bedre med noen tunge løft, litt maling, nye hyller og litt resirkulering. Syns det er så fantastisk med slik positiv energi rundt meg.

Men nå er det siste finish som gjenstår. -ikke flink der heller! Haha!

KANSKJE jeg legger ut før og etter bilder...  Vet ikke om jeg våger! Hihihi!

Klem fra rotehodet!

5 kommentarer:

Rita sa...

SÅ kjekt å få fikset litt opp! Har stadig vekk en opprydning på vaskerommet, men det har en tendens til å fylles opp med rot ganske kjapt her også!! Lykke til med "nytt" vaskerom;-)

Anonym sa...

Stå på - det blir alltid bra til slutt:-) FØR og ETTER - bilder - ja takk:-)

Hilsen Sofie

Ane sa...

Elsker å "trylle" vekk rot og lage system:-) dette blir så bra vennen!

marie sa...

Jøss! Der var det jammen meg forandring.

Veronica sa...

Stemmer det, Marie:-) Du har jo vært en av de få som har sett galskapen! Hahahaha!
Nå er knotter og håndtak kjøpt inn så motivasjonen kommer seg for å ferdigstille dette rommet... en da;-)
Så, Sofie, det kommer kanskje bilder før og etter snart. Hihi!

Veldig hyggelig med kommentarer altså:-)
Klem