mandag 10. oktober 2011

Høst kos

Kakao-skjeen får du kjøpt
hos Amundsen Spesial:-)
Hvis jeg finner noe i en butikk som jeg bare MÅ ha, gjør jeg ganske mye for å få tak i det. Da er det VELDIG kjekt å ha venninner bosatt i hovedstaden hvor det florerer av butikker og utvalg!

Denne gangen var det en vinterjakka fra Bik Bok som jeg hadde sett meg ut..men, min størrelse var ikke å oppdrive i butikkene her. Etter en rask telefon til Kristin og en BikBok-butikk i nærheten av henne, var jakken MIN! Juhuu!!

Nå som det er høst og mørke kvelder, så kommer det en liten takk for hjelpen-gave til Kristin: en deilig kopp kakao (som hun må lage selv! Hihi!) og ROM123. (Desverre får du ikke den brune Green Gate koppen;-))

Tusen takk for hjelpen! Ha en super uke.
Klem

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tusen takk, søte Veronica! Du er så god. Gleder meg til å lage kakao:) Klem fra Kristin

Veronica sa...

Bare hyggelig, søte deg:-) Er så glad for all shoppehjelp...og deg selfølgelig:-)
Klem

Sommerjenten sa...

Så koselig liten takk gave :) Snill du er.

Fin natt til deg!

Klem Lene

salige lavendel sa...

Praktisk å ha venner i Oslo. Jeg har store deler av familien min i oslo (jeg er derfra) så jeg gjør det samme som deg når jeg ikke finner det jeg vil her i Mandal. Bra å ha muligheten =) Flott dne brune koppen forresten!

Veronica sa...

Takk for hyggelige kommentarer:-)

ELSKER de brune green gate koppene. De burde tatt de inn igjen:-)