lørdag 8. oktober 2011

Lage bursdagsinvitasjoner selv?!

På den søte bloggen til Kronprinsessene blir jeg alltid inspirert. Hun elsker å feire bursdager og har hatt mange innlegg om det den siste tiden. Så snill som hun er, så sendte hun meg en mail om hvor hun laget de fantastiske kollagene hennes.
(Tusen takk!)
Jeg lastet ivrig ned photoscape nok en gang (har prøvd før også), trykket på montasje, åpnet en bilde mappe og skjøv bildene over i malen jeg valgte. Denne gangen var alt så lett! Haha! Mangler litt tålmodighet av til....
Det var så koselig å se på bilder av lillegull og alt vi har foreviget med kamera (verdens beste oppfinnelse, må jeg si!) Jeg laget en kollage med noen glimt av lillegull sine første gang'er: smilte til kamera, dåp, grøt, fjelltur, barne-tv, på sjøen osv. Tenkte dette kunne bli en koselig invitasjon til 1-årsdagen som nærmer seg:-) Har sendt bildet til fremkalling og håper det blir bra. Tvi tvi!

Ha en nydelig lørdag!
Klem

PS: Dette ble egentlig ganske bra. Limte bildet på rosa kartong. Skrev en enkel invitasjon og skrev den ut på hvitt papir som jeg limte opp det rosa. Enkelt og greit. (De ble litt bøyde så burde kanskje lagt de i press en dag og to, men det var jo ikke akkurat Kongen som skulle få den;-))

2 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Så nydelige bilder...
Ja, det er utrolig gøy å bruke photoscape :)
Så flink du har vært som fikk det til...
Og tusen takk for koselige ord i innlegget. Så snilt av deg :)

Skrivepulten er kjøpt på Fretex. Det er rett og slett en gammel furupult, som bare er malt hvit.
Du finner innlegg om den etiketten "barnerom" :)

ha en fin lørdag videre og kos deg med photoscape ;)
Klem May Helen

marie sa...

Så flott det ble og photoscape ER enkelt. Og du er alltid tidlig ute. Her er det femtenåring før ettåring så vi har ikke begynt på noe.

Vi snakkes onsdag!