fredag 7. oktober 2011

Corokia Cotoneaster

PLUTSELIG så fant jeg treet jeg har lett etter! Det bare stod foran meg i gågaten i byen. For en lykke! Jeg valgte som barn flest; det største! Hihi! Til den nette sum av bare 179kr:-)

Det er kanskje ikke det vakreste treèt, men ble helt forelsket da jeg så det inne hos Sommerjenten's interiørhule.

Planten heter Corokia Cotoneaster. Leste på en blogg at sønnen hadde spurt om planten var død! Hahaha! Var vel samme mening min kjære hadde da han plutselig oppdaget det nye familiemedlemmet.... etter et par dager (knis). Han mener bestemt at bonsai-treèt hans er mye finere og krever hedersplassen på sjenken tilbake....
jeg er IKKE enig!;-) Hva syns dere,da?
Bilde er lånt av Sommerjenten selv.
(Litt flinkere fotograf..jah..)

Ha en super lørdagskveld alle sammen og velkommen til de
nye lesere fra facebook siden min:-)
Klem

2 kommentarer:

Sommerjenten sa...

Gratulerer med ny plante da! Den er noe av det vakreste jeg vet om! :) Så morro at du tok med mitt bilde, hehe :) Syntes ditt bilde var fint jeg, stemning!

Lurer på om jeg må kjøpe meg en til plante, så har jeg 2 stk:)

Fin helg til deg!

Klem Lene

HjemmeKos sa...

Juuhuu!

Da vet jeg hvor jeg skal ta turen på mandag, for jeg har tenkt på å kjøpe det samme treet ;)

Kul plante, la faktisk første gang merke til det hjemme hos ei jeg hadde pompdelux -kveld hos. Plukker opp tips her og der- og det er jo gøøøy!

Takk for tips !