søndag 30. oktober 2011

Da var bursdagsfeiringen over!

Da var bursdaghelgen over og det ble heldigvis vellykket. Kjente litt på stressfaktoren da jeg stod til langt på natt fredagskvelden og fortsatt ikke var ferdig.... Har alltid tenkt at hvis jeg noen gang ble mor, så fikk jeg lære meg å bake da. HJELP, JEG ER BLITT MAMMA OG KAN FORTSATT IKKE BAKE!! Hahaha!
Hadde så lyst å lage en søt og deilig sommerfugl-kake til min lille 1-åring, og det ble hvertfall en sjarmerende sommerfugl-kake;-)

Nå koser jeg med rester, og leker meg i Picasa med bildene slik at dere også kan få se litt fra denne dagen.





Bursdagsbarnet fikk så masse fint! Hun fikk bordet&stolene og fargeblyantene lillegull har ønsket seg såååå lenge (eller kanskje jeg hadde en "finger med i spillet" der..hihi!), MASSE deilig ull og supre leker osv.
TUSEN, TUSEN TAKK alle sammen!

En kjempekoselig dag og et veldig fornøyd bursdagsbarn:-)
Kom plutselig på at jeg har jo mange bursdager foran meg,
så jeg får nok god erfaring på kakebaking;-) 

Travle uker foran meg med samtaler nå. Skal prøve å titte innom her for det.
Snart kommer giveawayen fra Amundsen Spesial også. Hohohoho!
Klem 

3 kommentarer:

Ane sa...

Det såg jo ut som den beste bursdag!!Sommerfugl kaken var kanon søt,og bladkrans fra gutta??jeg er imponert:-)Suppen vil jeg også lage!klem

Vivian sa...

Gratulerer såååå masse med dagen te søte Linnea :) Du e sååå flinke <3

Rita sa...

Så flinke du e!!! Kjekt å lage t barnebursdag, å så e det alltid så deilig når det e over og hehe;-D KJempeskjønne prinsessa du har fått deg;-)