fredag 23. mars 2012

Jeg flytter og får nytt navn!

Ja, nå har jeg altså endelig bestemt meg! Det har vært en lang prosess meg god hjelp fra min mentor mariefriis. Er det noen som hjelper, med den aller største entusiasme og glede, så er det henne. Utrolig snilt og jeg kan ikke få takket nok. Å gjøre et slik bytte er jo egentlig lett, men her er det bare kaos UTEN kontroll! Sukk! (Jeg ønsker meg en ny pc til bursdagen min....)

Bloggnavnet "Hjelp, er blitt mamma!" har aldri passet helt, og i og med at bloggen er mitt fristed ser jeg at det er mine interesser som blir dyrket her: interiør, foto og hverdagsgleder. Det nye navnet er satt sammen av mitt mellomnavn og vi bor i en "villa" -vi har hvertfall villa-forsikring!

Det føles litt som å begynne på nytt, men skal jeg gjøre en slik endring så må det skje nå.Såjeg håper dere alle sammen vil følge meg videre på min vei i bloggverden.
Hjertelig velkomne er dere hvertfall til Villa Wegner  :-)
(For å følge på Facebook trykk her)

Ha en super helg!
Klem

3 kommentarer:

Kathrine sa...

Gratis! Veldig bra navn :-)

Kathrine sa...

Skulle stå grattis selvfølgelig, men ipaden har sin egen mening til tider.., ;-)

Anonym sa...

Hello! I'm at work surfing around your blog from my new iphone 4!
Just wanted to say I love reading through your blog and look
forward to all your posts! Keep up the outstanding work!

my web-site clash of clans hack