lørdag 22. oktober 2011

HEADER TRØBBEL!!!!



Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dette er jo super vanskelig! Prøver å lage en head'er, for føler min blogg virkelig mangler det! Holdt på i flere uker nå......

I kveld følte jeg virkelig jeg hadde gangen og bestemte meg for å teste den ut på bloggen, men plutselig er den for kort, så er den for lang, teksten blir utydelig, og siden jeg er superkresen på font'er så er det ganske mye som skal vurderes underveis.....

Nå har jeg senebetennelse i hånden! Hahahahaha!

Wish me luck, og beklager alt "underveisarbeidet" i tiden som kommer ;-)

Klem


2 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Å, var vel du som spurte om råd her om dagen..?
Beklager i så fall at jeg ikke har svart deg.
Vet du, jeg er heller ikke noe god på det der!
Knoter, prøver og feiler.
Den siste jeg laget må være det beste jeg har fått til til nå hi, hi.
Tror du bare må prøve deg frem i redigeringen og notere til neste gang hvordan du gjorde det!
Hele dette blogg greiene er jo i grunnen en stor utfordring, men vi lærer noe nytt hver dag da ;)
Lykke til ;)
Klem May Helen

Anonym sa...

Har du prøvd deg i photoshop/Illustrator?
I disse programmene så brukes vektor grafikk, noe som betyr at oppløsningen blir bevart... Uansett hvor mye bildet blåses opp :)

Fin blogg svigersøss (;