tirsdag 11. oktober 2011

Endelig et prosjekt ferdig!

I vår var jeg på et loppemarked med Mariefriis. Hun er god på loppis altså... så hun stakk av med mange gobiter denne dagen. Som den erfarne loppe-shopperen hun er, hjalp hun meg å prute på en overpriset kommode med et stor potensiale. Så for meg at denne kom til å bli et prefekt nattbord til sprinkelsengen til min lille siden den er så høy.  











Med stor iver løp jeg til byen for å handle inn de vakreste knottene til kommoden på Knappehuset Design. SPRIKKDYRE håndtak til en billig, brukt kommode;-) Hihi!
Grunning, maling og pensler ble også kjøpt inn.



Også ble bare alt stående til utstilling i garasjen.... 
 
Så kom energibomben Ane og svusjet over den mens vi hold på med grovkjøkkenet! Det var deilig å føle at et av de mange prosjektene mine var påbegynt. Får litt prestasjonsangst når jeg skal gjøre ting jeg ikke kan. Da er det mye lettere når vi er to om det:-) Lillegull er jo selvsagt en flink hjelper, hun også:-)









Og når en først gjør ting jeg ikke kan, så slår jeg visst håret ut! Jeg har tapesert med den vakreste, rosa PIP-tapeten i skuffebunnen....og jeg fikk det til!! Ble superbra også så lett!!





TAADAAAAAAA:


















Er sååååå fornøyd! Det er litlå også. Den har stått i allrommet et par dager nå og hun har hatt det utrolig festlig med å kaste alle bøkene på gulvet, tråkke litt på de for og så lese litt i alle;-)
Er det andre som har slike flotte oppussingsobjekter så legg gjerne igjen en link i kommentarfelt slik at jeg kan se og bli mer inspirert!

Ha en fin kveld alle sammen!
Klem 

6 kommentarer:

Nina sa...

Så fint det ble. Knall flinke jo:)

Kjersti sa...

Sjønne godt du er fornøyd. Den ble jo kjmpefin! Flinke du e!:-)

Veronica sa...

Må jo takke malermesterAne for fantastisk hjelp! Hun er god til å sparke meg i baken -på den rette måten;-)

Så koselig med kommentarer fra dere jenter! Velkommen hit!

Klem

HjemmeKos sa...

Knallfin! Den pip-tapeten er jo bare skjønn!!

Kathrine sa...

Den ble kjempefin! Du er heldig som har Ane som sparker ting igang! :-)

Veronica sa...

ja, jeg vet:-) Hihi! Hun kan leies inn!