torsdag 20. oktober 2011

Det er viktig med hverdagslykke!

Vi ser mye film! Jeg har hatt en lang "karriere" i videobutikk også,men var ganske fornøyd etter åtte år med gratis film. Så traff jeg mannen min, som elsker å se film, så var det på an igjen. Hahaha! Det er jo litt koselig også. I tillegg er film og blogging, faktisk noen av de få tingene som får meg til å sitte på en plass og slappe av;-)

Denne uken dukket det opp en film som heter "A little bit a heaven".
Trykk her for å se traileren
Den tar opp et temaet kreft på en utrolig fin måte, syns jeg. Denne skumle sykdommen rammer så mange og det er så forferdelig trist! Dette var jo "bare en film", men jeg gråt og gråt! Jeg kjente virkelig på følelsen "tenk om det var meg eller noen av mine.....".

Mine tanker og følelser går til alle der ute som er, eller har vært, berørt av denne sykdommen.
Jeg kjenner ord blir fattige....

Ikke fyll LIVET med hverdager,
men fyll hverdager med LIV!

Slike filmer får meg hvertfall til å sette enda mer pris på hverdagen og de små tingene i livet. Det er derfor jeg har fokus på hverdagslykke her i bloggen! Et veldig viktig ord i mitt liv.

Ønsker dere alle en fredag med masse hverdagslykke:-)
Klem

5 kommentarer:

HjemmeKos sa...

Den filmen skal jeg jammen se ! Filmer som vekker følelser, er gode filmer ;)

Hverdagslykke - I like ! Og absolutt noe det ble mer av etter at barna kom inn i livet....selv om livet er maaange hakk travlere (paradoksalt nok som det er !)

Kine sa...

Hei :) Takk for koselig kommentar! :)
Headeren har jeg laget i PhotoScape, det er gratis å laste ned. Lagde først to "montasjer", og så koblet jeg dem sammen på "koble bilder" :)

Prøv deg fram,det er egentlig veldig enkelt!

Anonym sa...

ÅÅÅ den vil jeg se! Takk for fint tips:)

Ha en fin fin fredag.

Hannepanne sa...

Hverdagslykke....fint ord og en fin følelse ;)
Tyllskjørt og blomst er kjøpt ifra Lillejen på epla, hun har masse pent til små prinsesser,annbefales :) (WWW.LILLEJEN.EPLA.NO )

Ha en fin fredagskveld :)

Hanne=)

Størstepia sa...

DEt hørtes ut som en film man burde se ja!!Vi burde alle kjenne på den følelsen innimellom, bare sånn for å virkelig sette pris på de rundt oss!
Flott blogg du har, jeg la meg til som følger jeg, for hit vil jeg gjerne komme igjen!:-)
Klem fra størstepia