søndag 16. oktober 2011

Litt-av-hvert-helg

Høstferien er over! Snufs! Alle som jobber som lærer vet hva jeg mener. Denne uken har bare forsvunnet og listen med stor overskrift "TO DO" er fortsatt like lang....
Men, jeg har prioritert selv å slappe av, være med familie og handle uten baby. (Stoooooor forskjell på å ha litlå i handlevognen. Hihi!)
Helgen ble en deilig avslappende helg, men jeg fikk gjort noen småting allikevel:-) Ikke værst!


Ta vare på sommeren på en litt annerledes måte: Legg Stemors-blomster i frysen og pynt en kake i vinter. Gleder meg! :-)








Prøvde å være litt kreativ med ståltråd og hvite bær (aner ikke hva de heter.) Ble naturlig vakker pynt;-)







Her har lillegull kjøkkentjeneste og må vaske opp sin egen middagsskål. Kjempegøy! Barnearbeid kan være en sunn ting også;-) Hun er også VELDIG glad i å ta ut av oppvaskmaskinen.... bare synd hun ikke ser forskjell på skittent og rent!






Det er viktig med mosjon i hverdagen. Hvorfor ikke gå tur i stuen med den nye ballongen?
Denne gå-vognen blir MYE brukt:-) Den har vi fått låne av Wenche (hun som kom med det spanske plast flygelet). Av henne får vi låne de mest fantastiske leker som både mor og barn får glede av -på hver sin måte;-)










Eller tøffe seg med litt klatring slik at mor også får mosjon;-)









Beste av alt denne helgen var da mannen kjørte med et stort lass på bosset og å bli invitert på middag hos svigers. Min kjæres favoritt rett er noe så rart som pannerkaker, bacon, poteter og sukker! Hohoho! Høykarbo, her kommer vi:-) Det er faktisk kjempegodt og mektig -selv om sukkeret blir litt for mye for meg. Deilig å slippe matlaging for en dag. Trenger seriøst middagsinspirasjon! Tips mottas med et stort TAKK!

Lykke til med ukestart. Plutselig er det helg igjen;-)
Klem

1 kommentar:

Inger-Lise sa...

Hei. Så koselig blogg du har. Måtte bli følger med en gang, for her likte jeg meg godt! :)
Imponerende den veggkalenderen din. Ble veldig stilig. Jeg liker heller ikke at det står dato på "orginalen", så det var godt å høre at det ikke bare var meg! :)
Ha en finfin dag.
Hilsen Inger-Lise