fredag 11. november 2011

Søstrene Grene i Haugesund

Dagen startet med LYKKERUS!!
Hørte på radioen i dag at SØSTRENE GRENE skal åpne på et senter i byen vår!
HELT FANTASTISK!!!


Johooooooo!
Denne butikken har jo alt, og jeg er av den oppfatning at pynteting
trenger ikke koste så mye -for jeg tar det sjeldent frem igjen;-)
Endelig en butikk jeg med stort gave potensiale til Haugesund sentrum
 -gaver til andre og ikke minst meg selv:-)

Googlet frem nettsiden til butikken i dag morges, for å lage handleliste, men der var kanskje flere enn meg. Fikk bare feilmeldinger og ble veldig frustert.
Jeg skulle jo til byen allikevel,så jeg tok med kamera og tenkte at jeg kunne jo spørre fint
om jeg fikk lov å titte litt og ta bilder.

trykk på bildet så blir det større!
FOR EN FANTASTISK BUTIKK!!!!
Jeg fikk knipse og titte alt jeg ville, men våget ikke røre noe;-) Alt var så fint og ryddig.
 De har laget butikken på bare 3 uker, så hyggelige eieren kunne fortelle at de var litt slitne nå,
men selvsagt også veldig spente på åpningen.
Butikken bugner i nydelige julevarer og MASSE annet.
Dette var bare lykken i livet, altså!

-og helledussen for noen kjekke priser:-)
Bare se her:




De åpner allerede i morgen!!!
Masse lykke til med åpningen:-)

Og en liten overraskelse:


Hohohohohoho!
Enda en giveaway her inne!! Jippi!
Dette er så kjekt! Regner med at dere alle vil være med på denne giveaway'en også:-)

Ha en fortryllende fredag alle sammen!
Jeg kjenner at adrenalinet er på topp enda;-)

Klem

1 kommentar:

Unknown sa...

Herlig!
Gratulerer med Søstrene Grene butikk;)
Det er noe jeg unneer alle;)
De har så mye GØY, hihi.

Enda en give-away er HELT GREIT assa, haha;)

Ha en fin helg;)

Klem Line