onsdag 16. november 2011

Hverdagsgleder!

 Byen vår har en koselig handlegate(da ser jeg vekk i fra all debatt om rusmisbrukerne som gjør det litt mindre koselig enn det var før.....) vi kaller for "gå-gatå". Jeg liker meg mer i sentrum, fremfor innestengt på et senter når solen skinner. Lillegull og jeg hadde en hel dag sammen hvor vi lunsj på en benk i gå-gatå stod på dagsplanen. Med mammaen sin kjære kaffe latte og matboks med masse sunne godsaker til barnet benket vi oss i vintersolen. Det var så koselig:-) Herlig å være ute og nyte livet med min lille solstråle!


 
-En liten feilberegning eneste.... Må jo innrømme en stor førstegangsmamma-feil her; ikke så lurt å tro at 1-åringen spiser når hun har fått øye på leketøysbutikken på andre siden av gaten... Haha!


Men, før vi gikk i leketøysbutikken for å PEKE på det hun ØNSKER seg, fant vi de søteste tøflene laget av saueskinn/pels. Så deilige! Gode og varme til turer i vognen også. Bare 220 kr! Er det noen som ønsker seg slike til jul av tante, så kommer denne koselige mannen til Haugesunds julemesse i Turnhallen denne helgen!


Ligger dere bra an med julegaver,da?
Føler alle er superflinke i år.... så prestasjonsangsten stiger her;-)
Oioi! Her må jeg begynne med listeskriving hvertfall.
Da føler alltid at jeg har begynt LITT hvertfall. Hahaha!

Klem

Ingen kommentarer: