tirsdag 8. november 2011

Vaksine = kosetid?


Idag har lillegull vært på 1-årskontroll med vaksine og legebesøk. Endelig blitt hele 9 kg! (Hun har noen søskenbarn som er født i år,men som vokser forbi henne! Haha!) Inne hos helsesøster gikk det strålende, og da jeg fristet med blåbær og jordbær etter de grusomme (for både mor og barn, tror jeg) stikkene var livet herlig. Alt det nye og kjekke leker de har der! Hun kunne vært der hele dagen.

Inne hos legen gikk det ikke så bra. Tror han var litt skummel, og da han kom med an haug med rare ting som han skulle lytte, kikke og lyse med var det gjort. HYYYYYYYLskrek! Stakkars!

Ettermiddagen har gått med til å kose. Noe mitt barn egentlig ALDRI har tid til. Men, vaksinen har gitt mitt søte, snille barn høy feber og lite matlyst, noe som har også ført til at hun ble skikkelig kosen. Hun satt på fanget og så HELE barnetv idag.... DET har aldri skjedd før!
-og er det lov å si at jeg syns det var veldig koselig!??!


Nå krysser jeg bare armer og bein for at hun sover i natt...
Ikke fult så koselig å være våken hele natten når jeg skal på jobb akkurat.



Så utrolig kjekt at så mange vil være med på lotteriet mitt:-)
Jeg elsker jo slike konkurranser, så ta en titt i høyre-margen. Der er det flere
 linker til forskjellig giveaway'er jeg har tenkt ...eh.. har lyst å vinne;-) Hihi!

Klem

1 kommentar:

marie sa...

Håper du har fått sovet i natt. Vaksine på oss også i går og heller søvnløs natt og nesten førti i feber nå.