torsdag 24. november 2011

En liten oppdatetering og en påminnelse.

Hei alle sammen!
Det har vært litt stille på bloggen i det siste. Litt liten inspirasjon på grunn av mye jobb, PC-kræsj og et lite troll med "laken-skrekk" som helst vil leke klokken 4 om natten... Zzzzzzzzz!
I dag har vi vært hos legen og fått noe for betennelse i øre. Håper det hjelper fort!! Haha! Jeg vil sove..... Sukk!


I morgen er det giveaway-trekning her for første gang. I det siste er det flere som har sagt at de ikke får kopiert bildet, og jeg forstår ikke hva som har skjedd her!?!? Det går an å hente det fra facebook-siden hvis noen vil hanke inn noen siste lodd;-) Bare husk å legge igjen en kommentar slik at jeg ser de nye loddene.
 Må jo bare få si HJERTELIG VELKOMMEN til alle de 50 nye følgerene mine og alle som har tatt lodd! FANTASTISK! Det er så kjekt at dere vil følge meg og min lille blogg. Å blogge er veldig kjekt, men litt mindre kjekt hvis ingen vil lese... hihihi!
TREKNING FREDAG 25. NOVEMBER KLOKKEN 20:00 :-)


Ha en super torsdag, alle sammen!
Klem


2 kommentarer:

Rita sa...

uff da, håper øret fikser seg;-) Nattevåk med små er slitsomt, sliter vi også. Og så er jo november en utrolig laaang og slitsom mnd i tillegg!! Men nå er det snart advent og jul, og det er så koslig i førjulstida!! Håper det fikser seg med søvn for dere snart;-) Ha en fiiin uke. klem

Veronica sa...

Takk for medfølelse:-) hjelper alltid litt, det! Klem