fredag 16. mars 2012

takker og bukker

Velkommen til alle de nye følgerne og FB-likerne.
Og TUSEN TAKK for alle de hyggelige kommentarerne jeg har fått den siste tiden. Det varmer og gjør bloggingen enda kjekkere:-)


 Endelig helg.. eller kanskje ordet "plutselig" passer bedre! Herlig er det uansett. Har du lagt merke til roen du har i kropp og sjel når du går fra jobb på fredagene. Det er noe eget. Noe som ikke kan kjøpes, bare føles, hver fredag!


Veldig travle og spennende uker på jobb nå: samtale-tid. Alle som har jobbet/jobber i skolen vet hva jeg snakker om. Mye som skal være klart og kartlagt, formulert og rettet.

Se! Corokia'en lever enda!
Jeg skal nå titte innom her for det:-) Bloggverden er mitt fristed!
Mulig det skjer litt endringer her også... diller litt og tenker mye. Hihi!

Nyt fredagsfølelsen!
Klem

1 kommentar:

Anonym sa...


Hei Veronica

Jeg er journalist, skriver for bla. Elle Decoration, Rom 123 og KK Living. Jeg vil gjerne komme i kontakt med deg, men finner ingen mailadresse på bloggen. Kan du ta kontakt med meg på mail: katrine@feature.no eller tlf 40 73 75 00?

Mvh Katrine