søndag 11. september 2011

En koselig familie dag.


I dag har vi hatt dåp for lille Filip. Min søster og mannen hennes hadde dekket et flott bord med deilig snitter og samlet nærmeste familie. Kjempekoselig! Det er på slike dager vi ser hvor mange vi plutselig har blitt. Mye med tre barnebarn på et halvt år for mine kjære foreldre. Hihi!

Gaven falt i smak også. Men, min søster hadde hatt all verdens tid i dag morges (!) og hatt tid til å titte innom her før kirken og tok en liten sniktitt på gaven;-) Ups! Trodde ikke mammaer hadde tid til slikt før en slik stor dag,men det gjelder visst bare stressus-i-siste-liten-meg antagelig...

Glemte å vise bildet av den lille ekstra gaven i innlegget om dåpsgave-tips.

Her slapper lille sparegris av under Bonsai-treet til min kjære.

Verdens søteste sparegris! Kjøpte en slik da storebroren til dåpsbarnet hadde dåp. En god fadder kommer med gode råd;-) Min 1. sparebank  står det på den.
Fant den faktisk på en bruktbutikk. (Elsker bruktbutikker med nice-price og som er åpen hver dag, slik at jeg slipper loppemarkedet-adrenalinet rundt ørene mine! Hihi!)

Familien fotogen;-)
Ekstra kjekt med slike store anledninger er at da kommer min bror Petter med sin søte Susanne og vesle Jonas, som kom til verden mars 2011. De bor i Stavanger så vi får ikke sett dem så ofte. Har jo lovet å bli flinkere til å dra over fjorden nå som jeg har blitt tante, og jeg jobber med saken...

Tusen takk for en superkoselig dag Kathrine og Hans Petter!
Klem

1 kommentar:

Anonym sa...

Kjekt å se at dere hadde en fin dag sammen med oss!
Er Storfornøyd med dåpsgaven til Filip! :-)
Nå har jeg sege ned i godstolen, og puster lettet ut etter enda en vellykket dåp!
Kathrine