tirsdag 20. september 2011

Dette er det Forever Living kaller en TOPP 8-pakke. Da får du
tre juice, lipsyl, tannkrem, aloe vera gele, heat lotion og
 propolis kremen som er super til bleiestumpen og kuldekrem.

I morgen skal jeg ha aloe-vera-velvære-kveld her. Da skal jentene rense huden og prøve ansiktsmaske og de som vil kan ta fotbad . På en slik kveld føler jeg at cupcakes fulle av sukker og smør kanskje ikke passer helt... Hihi!


Disse "lefse-rullene" (vet ikke helt hva jeg skal kalle de..) er SUPER enkle å lage, smakfulle, lette å servere og det aller beste: de lages kvelden før! Godt med alt som er gjort før en slik dag.

Handleliste:

* Vestlands lefser
* Potetsalat
* Sylteagurk (Agurk mix)
* Ruccola
* Skinke med masse smak / laks





Fukt lefsene, mos potetsalaten og rør inn finhakket sylteagurk og litt sylteagurk-saft fra glasset (jeg rørte inn ca 1/3 av et glass med agurk mix.)
Smør potetsalat på lefsene, dryss over masse ruccola, legg på skinke eller laks, rull sammen, skjær i fire biter og nytes neste dag i godt selskap. Det skal jeg:-)

Nå er det TV-kveld med en kaffe latte (uten koffein!) og jordbær med fløte... Mmmmmm!
Ha en fin tirsdags kveld:-)
Klem

Ingen kommentarer: