lørdag 3. mars 2012

rydding-besøk-loppis


Denne uken føler jeg at jeg ikke har hatt tid til å puste en gang! Jeg har ryddet i to uker nå, og det er fortsatt mange krinker og kroker som roper etter min oppmerksomhet. En reol til barnerommet er også ferdig montert. Det tok "bare" tre dager da jeg har hatt med meg en mini-hjelper som er i det rampete slaget for tiden.


Ikke nok med at jeg ønsker at huset mitt skal være ryddig for min egen del. Lokal avisen ville komme på besøk med en fotograf! Uvæææh! TIL MEG?!?! Mariefriis ble tilkalt og kom på kveldsbesøk for å hjelpe meg med "hvor skal denne stå?"-spørsmålene. Deilig med litt ekspert hjelp.
Og vet du, huset ble jo virkelig "blogg-bart". Hihi!


I dag har jeg vært på årets første loppemarkedet. Mange mennesker og mange armer, blir helt stressa jeg! Fikk bare med meg litt småting som rosa julekakeboks, glasskrukker, barnebøker og et nytt maleobjekt. Lovet meg selv at det skulle jeg ikke kjøpe noe som må males denne gangen. Siden jeg ikke eier et snev av selvdisiplin, ble ble den søte avis-korgen med hjem. Hihi!

Nyt lørdagskvelden!
Klem


Ingen kommentarer: