lørdag 10. mars 2012

Lykke


"Løp og kjøp" skrev Siljes blogg forrige uke. Hun blogget om sitt nye funn på Living. Det var en nydelig glassvase til bare hundrelappen. Selvsagt ville jeg også ha en slik, og som du ser: jeg løpte og kjøpte.

Snille elever, som er veldig glade i å klatre i trær, fikk tak i flotte lerkekongle-greiner til meg. Fineste pynten er ofte fra naturen og gratis -faktisk!

Enkel hverdagslykke. Er ikke en kravstor jente, vet du;-)

I dag har min kjære bursdag så her skal vi kose oss med kake og nyter helgen. Koselig!

Har dere noen planer?

Klem fra Veronica

7 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Vasen ser nydelig ut...
Gratulerer til din kjære :)
Kos dere.
Jeg er snart på vei for å treffe gamle kolleger, som jeg ikke har sett på årevis!
Klem May Helen

HjemmeKos sa...

Jeg la også merke til den vasen hos Silje, veldig lik house doctor sin;)
Jeg glemte den ut, men mulig jeg løper jeg også...
Takk for tipset( påminnelsen!)

God helg videre- kos deg med kaken ;)

marie sa...

Grattis med dagen til den kjære. Han tar meg snart igjen nå. ;-)

sa...

Kjempefin vase!
Ønsker deg en herlig søndag ♥
Vil du vinne 4 nummer av BoligDrøm kan du prøve lykken inne hos meg nå :)
Klem Anette

Øyeblikk sa...

Kjempe fin vase! Kjekt med slike tips her i bloggverden:)

Ha en koselig søndagskveld!

*Heidi*

HjemmeKos sa...

Hei igjen..

He he....ser jo nå at min gamle Norges glass-vase er veldig lik. Hadde ikke tenkt på det før jeg puttet gåsungene oppi ;) Den har alltid stått der med innhold av ymse slag. Ser ikke skogen for bare trær, er det noe som heter..

God søndag videre til deg, Veronika !

Hege Morris sa...

Stilig vase.
Ja moro med loppemarked... må kikke mye før man finner kule ting da, men det liker jeg ;)