lørdag 17. mars 2012

Et inspirerende hjem!?


LIVING-bloggen har de kalt mitt hjem for et INSPIRERENDE hjem! Dette var en utrolig hyggelig start på morgen må jeg innrømme:-)

Jeg elsker jo Living-butikken vi har her i Haugesund, er innom så ofte jeg kan og abonnerer på nyhetsbrev for å ikke gå glipp av noe. Da Living-bloggen kom, ble det en selvsagt del av min blogg!

Solen skinner inn i mitt inspirerende hjem idag, så vi får vel komme oss ut på enda en tur.
(Det er nemlig tid til to turer på en dag hvor en blir vekket kl 6:30.. Zzzzzzz!)

5 kommentarer:

adales verden sa...

Gratulerer med fortjent fin omtale!!! Elsker dining sofaen din, har såååååå lyst på en slik.

Myke minutter sa...

Nydelig hjem du har! Så stas å bli vist frem på Living bloggen da :) Ha en fortsatt herlig helg!!

Lykken er... sa...

Gratulerer :) Flott hjem og flott blogg. La meg til som følger jeg, håper det er greit?
Hva heter sofaen din og hva er prisen? Vi er på utkikk etter ny, men jeg er så kresen at jeg har lett i flere år nå!

Ha en fin kveld.

Klem

LIVING sa...

Hei!

Takk for at vi fikk låne fine bilder :) Fikk spørsmålet om sofaen fra Tonje på Livingbloggen også, men jeg klarte ikke se hvilken sofa det var ut i fra bildet, så kanskje du kan svare henne direkte? :)

Mandagsklemmer fra Stine!

Stine sa...

Nydelig hjem du har! Absolutt fortjent omtale ;-)

Ha en finfin dag! :)