fredag 27. januar 2012

Travle,men spennende tider:-)

Hvor i alle dager ble denne uken av?!?! Har ganske mange lister med gjøremål til bloggtreffet nå og i tillegg er det veldig travelt på jobb. Men, denne uken altså.... kan knapt huske hva jeg gjorde på mandagen og tirsdagen! -Kom på det tilslutt, altså! Bare litt fjern;-) Hihi!

Merker påmeg selv at det er nærmer seg en ny og lysere årstid. Da kommer det alltid et sterkt behov for å kikke i butikker, bli inspirert, få litt nytt nips til hjemmet og freshe opp garderoben! Kommer også i en "dette-har-jeg-lyst-til-å-male"-periode. Synd det er lite overskudd til slike kjekke ting akkurat nå:-(

Lillegull er travel også, men det er jo bare kjekt. Hun elsker å være ute, og bryr seg svært lite om at det er fare for å blåse vekk og såpeglatt utenfor! Så jeg er ikke akkurat så bekymret for at jeg ikke er medlem av et treningssenter lenger;-)

Vasen på bildet er et bruktfunn. Strålende fornøyd! Endelig noe som passet i den vanvittig smale vinduskarmen i vindfanget. Johoo! Ser at både marie friis og Siljes blogg (to lokale bloggere)deler samme gleden som meg over hvite små vaser. Siden det ikke er flust i bruktbutikker her får jeg jo ANGST når jeg leser at de skal innom disse stedene og kjøpe alt jeg vil ha! Hihihi!

Det er lite konkurranse-instinkt i lille meg, men når det kommer til shopping har min mann gitt meg sort belte for lenge siden;-) Jeg kan gjøre MYE for å få den tingen jeg vil ha! -De som kjenner meg vet hva jeg prater om.

Ja,ja, her fikk dere noen tanker fra min kant i kveldens mørke.

Håper dere sover godt i stormen:-)
Klem fra Veronica

Ingen kommentarer: