torsdag 19. januar 2012

Jeg fant! Jeg fant!


Se den søte tallerkene jeg fant på en bruktbutikk! Perfekt nå som vi er inni "øve-på-å-spise-selv"-perioden, og forskjellig mat skal testes ut. Det ser kanskje ut som om barnet mitt ikke får mat på bildene, men her har jeg bare rasjonert en og en bit. Lillegull syns det er like gøy å spise som å snu hele buffèen opp ned... Grrrr!

Nå som hun skal spise mer og mer "voksen"-mat, så har panikken ankommet...Vi spiser jo absolutt ikke supersunt her i huset med meg bak pannene. Så den siste tiden har jeg jobbet hardt med å få lære meg kunsten å lage mat fra bunn og laget ukesmenyer fulle av fisk og grønt......hihi! nei, har jo ikke det hatt hverken tid eller evner til det. Jeg ringte ei venninne som er kjempeflink på sunn mat og fikk tre lakseoppskrifter og har nå prøvd noen retter i Rema 1000 sitt hefte. Hahaha! Må vel være godt nok det? 
Det var hvertfall veldig lette oppskrifter og god mat:-) M-m-mmmmm!

Har du et middagstips på bloggen din så legg gjerne igjen en link!
Kafè med gode klubbvenninner står på kveldens program så jeg må løpe.

Det er travle tider her, men så utrolig spennende å være med å lage bloggtreff! Mange som har meldt seg på allerede. Har du? Send mail til fru_friis@hotmail.com idag. Dette blir gøy!
 I helgen kommer jeg til å røpe noen av overraskelsene dere kan glede dere til, så følg med!
KLEM

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg syns bloggen din er så fin å lese, den får meg rett og slett i goalaget! Den lystige stemning som den bringer, er rett og slett et resultat av ditt vinnende og sjarmfulle vesen kjære du.

Klem

Din (hemmelige) blogg fan
xxx

Rita sa...

Så søt tallerken til en søt jente! Jeg har noen middagstips men har ikke så mange jeg har lagt ut. Kanskje jeg må bli flinkere til det hmm... her er hvertfall noen: http://hosrita.blogspot.com/search/label/middag