søndag 17. juli 2011

Sommerfest

I helgen arrangerte jobben til min kjære samboer en sommerfest på Feøy Brygge. Supernanny Ane hadde lillegull på overnatting slik at jeg kunne drikke vin og bare koble ut. Vi fikk servert de beste rekene en kan tenke seg og krabbe fra Åkra Sjømat. Kveldens underholdning sto Renate Haugs Madsgård for. Ei sjarmerende jente fra Kvinnherad som var innom Norske Talenter for noen år siden. KJEMPEFLINK! I pausen til Renate ble vi invitert i seilbåten dere ser på bildet til en liten intim-konsert. Dette ble kveldens høydepunkt! Der satt vi i en helt ny seilbåt, vin i glasset, sjøluft og akustisk musikk... Lalalala lalala:-)


De som eier seilbåten har gjort det folk flest bare drømmer om. De har solgt hus og innbo, kjøpt seilbåt og i den skal de nå bo. Spennede og vågalt! Det var jo en stor og flott seilbåt, men jeg så problemet med en gang; hvor skulle jeg gjort av alle veskene og skoene mine?! Hahaha! Følg dem på bloggen Vårt nye liv. Kapteinen ombord er fotograf og skal holde fotokurs til høsten. Det er noe jeg gleder meg noe vanvittig til. Kjekt å ha noe å se frem til:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Takk for en fin kveld,du skriver og fotrteller bra.:-)