onsdag 20. juli 2011

chick flick



I går var Ragnhild og jeg på kino etter en deilig kaffe latteMM. Utrolig kjekt å bare være seg selv litt; pyntet meg med nye klær, sminke, høye hæler, fikk liv i krøllene og en stram jeans. (DET bruker jeg ikke ofte lenger da jeg stort sett sitter eller ligger på gulvet her hjemme! Hihi!)

Jeg hadde ikke de store forventningene til filmen, bare gledet meg til å gjøre noe kjekt med ei god venninne -UTEN baby;-) Vi hamstret inn popcorn og andre usunne ting, fant plassene og første scene begynte.. Hihihihihihi! Vi lo fra vi kom til vi gikk, og noen ganger ble det så pinlig at jeg måtte gjemme hodet i hendene, jeg satt popcorn i halsen og lurte på om Ragnhild fikk mange tips til bryllupet sitt. Jeg humrer enda over enkelte scener. Dette må vi gjøre snart igjen, Ragnhild:-)

Ikke akkurat en film for hele familien -for å si det enkelt -men herlig å le så masse;-)

Ingen kommentarer: