lørdag 23. juli 2011

Mer Aloe Vera

Her går det i Aloe Vera for tiden, og jeg må si vi er strålende fornøyd altså!
Jeg kjøpte en fuktighetskrem med ekstra fukt -det trenger absolutt min hud, og den er bare deilig:-) Lukter godt også, litt slik som de viskene jeg samlet på,men ikke ville bytte bort. Hihi! Jeg har til og med fått mannen med stor M til å bruke denne kremen! Jeg har aldri fått han til å bruke noe som helst krem før nå, men han sier selv at han har troen på Aloe Vera.

Aloe Deep Moisturizing Cream inneholder effektive, fuktighetsgivende og beskyttende stoffer. Det jeg liker med denne -foruten at den faktisk gir fukt til huden -er at det er dag- og nattkrem i en krukke! Det er heller ingen parabener i den.


Aloe Lips er en leppebalsam med jojoba og bivoks. Den gir leppene en fin glans og fukter tørre/sprukne lepper. Den inneholder ikke vann så den er super til kalde vintrer.  SMASK! :-)

denne linken kan du lese mer om produktene:-)

Ingen kommentarer: