torsdag 21. juli 2011

Hvorfor blogge?

Tja! Hvorfor vil jeg det? Vanskelig å svare på egentlig, og jeg VET det er mange meninger rundt dette tema. Det er vel få som har et veldig godt svar på hvorfor en er Facebook også, tenker jeg. Det er jo pluss og minus med alt, og mange ganger har jeg latt tanken om å bli en blogger forsvinne like raskt som den kom.Jeg synes selv at det er veldig inspirerende å lese andre sine blogger. Det er litt som om jeg går på besøk og blir kjent med nye mennesker. Jeg merket at jeg blogget mye i hodet og med sms/mms. Det ble enda mer da jeg ble mamma. Jeg har enda mer å dele og lurer jo på så mye, og kan ikke spørre alle på engang.. men nå kan jeg:-) Og det kan jo hende at det er noen der ute som lurer på akkurat det samme som meg?!

I tillegg er det enklere å dele hverdagen med familie og venner som bor i andre byer og land. Det er jo hverdagen som er livet mitt, og jeg er absolutt ikke flink nok til å ta den telefonsamtalen jeg har utsatt lenge nå...

"Åh, herregud, Veronica! Du er så A4 mamma hvis du skal blogge også!" fikk jeg servert her en dagen. Kunne valgt å ta den negativt, men plutselig innså jeg at det er jo en nominasjon til SUPERMAMMA 2011! Alle supermammaer blogger jo! Hahahaha!

Bloggen har vært ferdig designet en stund og lillegull har begynt å sove på kveldene.. Så nå kaster jeg meg ut i blogge-verden, og hittil er det jo kjempegøy! Spennende å se om noen har vært på besøk og kjekt å skrive litt igjen.

Håper flere legger seg som følgere, og kommenterer på godt og vondt. Det er veldig koselig med tilbakemeldinger. Hint hint:-)

1 kommentar:

HjemmeKos sa...

Ja, så enig! Det er ikke helt lett å forklare hvorfor en blogger...men det er en kombinasjon av mye. Et ønske om å utrykke seg, dele, inspirere andre- og seg selv...

Gøy er det iallefall- kjempegøy !
(og så har jeg hørt at det er en del lærere som blogger...hmm...)

DU er iallefall kjempeflinkt ! Så varierte og koselige innslag krydret med godt språk og herlige bilder!