søndag 5. februar 2012

Tusen takk til

Puh!
Da var bloggtreffet overstått. Det ble en flott dag med hvor alt gikk etter planen! Det var kanskje forventet, siden vi er to pedagoger som har jobbet sammen. Hihi! Det virket som om alle de flotte bloggjentene som var der gikk mette, inspirert, smilende og fornøyde ut døren:-) Flere har blogget om treffet i helgen ser jeg, og noen har allerede lagt ut giveaway'ene de vant. Spennende!

Jeg har mye jeg har lyst å fortelle og vise, og vet dere...ENDELIG VANT JEG NOE! Så her kommer det en fantastisk giveaway fra Indesign snart:-)
Men, i dag har jeg bare lyst å takke.....



Klem

6 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Virker som dere fikk en minnerik og fin dag!
Slike treff er SÅ kjekt :)
Å blogge er gøy hi, hi.
Klem May Helen

Anonym sa...

Flott blogg :) Takk for titten! Kommer gjerne innom igjen :)

Unknown sa...

Og tusen takk til deg, Veronica!
(håper du har sluttet å skjelve nå, hihi)

Det ble en super dag!

klemmer fra Silje

24 sa...

Tusen takk for ein super og meeeeget vellykka dag! Eg storkoste meg, og elskar energien og humøret til alle dei flotte bloggedamene eg fikk mulighet til å treffe :)

Ein inspirerande dag, og gjer blogging enda meir kjekt!

Håpar du får ein fin mandag og vekestart!

Klem Helene

Størstepia sa...

Så ut som et veldig koselig treff! Så mye flott dere hadde ordnet til gb!:-)
God ny uke til deg!
Klem fra størstepia

linn sa...

og takk til deg! du gjorde ein super jobb!

gler meg til giveawayen din! ...men eg har vel kanskje brukt opp vinnarsjansane mine ;)

håpar du slappar godt av no, det er velfortent :)

-linn