lørdag 25. februar 2012

Helt svimmel...

etter et veldig lærerikt fotokurs i dag. Puh!
Det ble mange nye begrep, knapper og innstillinger som må pugges og øves MYE på. Dagen ble helt super takket være den tålmodig fotograf-læreren, Olaf Johan Kristiansen, som passet at det ikke gikk for fort.

Fokuspunkt
Lukker
Blender
ISO
Lysmålinger
Hvit balanse 
Notere, tegne og forklare er lurt -slik kan jeg "huske" all informasjonen lenger.

Ut i vår-solen (mellom regnbygene) for å øve.

Stille velvillig opp som modell. Knis!
Søt svigerinne, som kom med pepsi max til meg, "fikk lov" å leke modell.

Snill svoger som ble min coach for dagen. Takk!

Hjem å øve på prinsessen  trollet.
Men, det var en litt arg mamma som la vekk kamera for dagen da trollet syntes hun var SÅ festlig som klarte og SPYTTE på den nyvaskede linsen min!! Grrrrrr!

Jeg får øve videre i morgen. Jeg har bestilt en nydelig søndag med masse deilig sol.
Klem

2 kommentarer:

marie sa...

Nå må du komme deg ut i sola med kamera!

Rita sa...

Ser ut som du er veldig god på å bestille vær!! Nyt dagen!