søndag 19. februar 2012

Soverommet

....er egentlig ikke et bloggbart rom, her i huset hvertfall: Vanskelig å ta bilder av det, ikke ferdig pusset opp, en haug med magasiner inni/på/ved siden av nattborde og jeg får bare ikke til å reie opp slik de gjør i butikkene. Du vet de sengene du bare har lyst å slenge deg i og ta en velfortjent hvil -men du vet det hadde sett veldig rart ut siden det er midt på lyse dagen og i en butikk.

Jeg ... eller mannen, rettere sagt,har fått mye skryt for at han har godtatt den feminine fargen på fondveggen på soverommet. En lys lavendel lilla med sommerfugl wallstickers. Deilig og avslappende stemning til ei som ikke kan sove i noe annet enn hvitt, ensfarget sengtøy! (Jepp, så gale er det!)


Endelig dukket det opp et sengteppe i matchende farger på Søstrene Grene i Haugesund. Da måtte jo soverommet ryddes og pyntes -og ikke minst foreviges! Hihi!
Ble det ikke lekkert?!


Deilig og tykt sengteppe til en 200-lapp i lekre lilla og gråtoner. Helt perfekt! Jeg tenker det blir nok et veldig kjekt picnic-teppe til våren også.
Vi har jo allerede hamstret inn supre melamin kopper og skåler fra Søstrene Grene som matcher.


Slike farger gir en meg en god vårfølelse og jeg må ha de rundt meg hele året. Nå begynner butikkene å bugne av godbiter i disse deilig pastellene også. Farlige tider:-)

Ha en fantastisk bolle-søndag, alle sammen!

Klem fra Veronica

1 kommentar:

Rita sa...

Så fint! Flott sengeteppe og fin veggfarge. Kos deg i vinterferien, klem:)