mandag 12. desember 2011

Thelma T har en utfordring til deg!


Thelma T har en utfordring til deg.... og meg!
Jeg har ikke vært med på slike før, men prøver gjerne;-) Var jo lett å finne to ting jeg ønsker meg fra den nydelige nettbutikken. Har vel egentlig tatt med tre ting, men tror det er lov;-)

Altså, alt du trenger å gjøre er å finne dine to favoritter fra butikken, lage et innlegg og linke det her.


Wish me luck!
-må da snart bli min tur?!?! Hahahaha!

Minner om min giveaway som går frem til 21. desember.


Ha en fortryllende mandag:-)
klem


1 kommentar:

lenapenas-verden sa...

Dette var en blogg å kjenne seg igjen i, så jeg legger meg som følger. Ble mamma for første gang 16.juni 2010, og venter nå nr to i starten av januar. Blir hektisk men koselig : )

Ha en fortsatt fin mandag og tvitvi for at du vinner ; )