lørdag 3. desember 2011

tenner og virus?!?

  Type error: krever object

står det hver gang jeg flytter markøren når jeg skriver et innlegg! Holder på å klikke!!!! Var nettopp nødt til å klone PC = miste alle dokumenter, bilder osv, og nå DETTE!!
Grrrrrrrrr!


River meg i håret her... og tålmodigheten er ikke akkurat stor for tiden på grunn av ekstrem søvnmangel.
"Det er sikkert BARE tenner", du liksom! Nåde den som sier det igjen. Det er tydeligvis ikke bare, bare å få tenner. Vi har nå hatt 4 netter/kvelder på 2 hele måneder hvor min søte, lille har sovet rundt..... Zzzzzzzzzzzzzzz!

"Tar dere henne opp av sengen?" spurte helsesøster forsiktig da jeg ringte med gråten i halsen, etter nok en søvnløs natt. Selvsagt gjør jeg alle feil akkurat nå... feil ifølge den hemmelige boken jeg aldri fikk utdelt da jeg ble mamma! Nå handler det om å få sove sammenhengende mer enn 2 timer så jrg prøver ALT! Ungen er jo helt gal når hun våkner! Ingenting er godt nok! Stønn!

Nå er det julebord og snille Nina ville ha min lille natterangler på overnatting (THANK YOU!)! For å ikke sovne klokken åtte har jeg drukket fjortis-energidrikk, mens jeg har prøvd å sminke vekk blå ringer under øynene;-)

Ha en nydelig lørdagskveld alle sammen!
klem

2 kommentarer:

Rita sa...

uff det er så grusomt. Vi holder på her også. Jeg bare gleder meg til de er to år så jeg får sove... men nå e det jo på an igjen med ein t før minsten e to år og sannsynligvis sove rundt.... Tenner e ikkje bare bare. Lykke til, eg føle med deg. KLem fra medsøster:-P

Karianne Vikse sa...

Hei Veronika.
Ble tipset fra vår begges kjære Elisabeth, at du blogget du også.
Søt og artig blogg du har jeg la meg som følger og skal kose meg videre med bloggen din.
Vennlig hilsen Karianne Vikse.