mandag 18. juli 2011

I LOVE ALOE VERA

I sommer ble jeg introdusert til Forever Living. Dette er et amerikansk firma som selger aloe vera produkter. Grønnsaken Aloe vera har jo reddet meg mange ganger så dette ville jeg lære mer om, og "knips!" så ble jeg forhandler og hadde lagt inn en bestilling;-)


Håret mitt er et eget kapittel! Jeg har halvlangt hår med krøller. Utfordringene står i kø; det er kun en frisør i hele Haugesund som kan klippe det, jeg må vaske det hver morgen, krøllene forandrer seg etter vær og humør osv. Flere der ute med krøller som kjenner seg igjen? Hihi! Denne shampoo'en lover volum, fuktighet og skal pleie håret og hodebunnen. Den luktet helt nydelig (lukter frisørshampoo!) og håret mitt ble SUPER FLUFFY! Deilig!! Jeg har brukt Redken; L'òreal og Kerastase tidligere,men aldri opplevd en slik effekt. Fantastisk når produkter holder det de lover:-)

Nå er det den magiske juicen som står for tur. Aloe vera hjelper ikke bare huden på utsiden,men også på innsiden. Forever Living-damen La Vida-jentene og jeg hadde møte med, fortalte at i tarmene har vi mange kilo med slaggstoffer som kroppen ikke klarer å kvitte seg med selv. Så nå er det en litt sen vår-rengjøring her i heimen -på innsiden. Min kjære og jeg tar en shot hver med aloe vera juice hver morgen. Vi valgte tranebær smak, men det finnes en ren aloe vera juice og en med fersken smak (barn en visst veldig glad i denne). En frisk, sunn og god start på dagen:-)




Tirsdag 26. juli kommer Forever Living - damen hjem til meg for å fortelle om disse fantastiske produktene. Jeg har samlet en liten gjeng,men hvis du også har lyst å komme så bare ta kontakt med meg:-)

Ingen kommentarer: