mandag 23. januar 2012

Vinter-uroen er komplett.

Jule-uroen kalles nå vinter-uroen her i huset. Den var altfor fin til å pakkes ned etter så få uker, og det var egentlig en koselig sak å ha i sofakroken på kjøkkenet:-) Til og med mannen i huset likte denne pynten!


Da jeg kjøpte kransen på Kid Oasen bestilte jeg noen "dusker" som Anette anbefalte. Følte meg litt som Hollywood fruen Maria Montazami da jeg kom hjem med seks glitrende "tåfsar"! Hahahahaha!


Ikke helt min stil å ha slike dusker overalt, kanskje, men fire har jeg lagt vekk til årets juletre. Gleder meg allerede til å pynte!


Dusken heter "Rabat" og koster 49 kr hos Kid og kransen koster bare 89kr!
Var de ikke lekre?

Ha en fin dag!
Klem

1 kommentar:

Unknown sa...

Oi, så søte!
Og kransen er jo bare kjempe fin der den henger ;)

Ha en fin kveld!
klemmer