torsdag 12. januar 2012

Bloggtreff på Haugalandet -endelig!

Jeg gleder meg såååååå masse!
Da den super inspirerende bloggeren Mariefriis spurte om jeg ville hjelpe med å arrangere et bloggtreff for interiørbloggerne på Haugalandet (og omeng), var svaret et stort "JA"! Så spennende!
Vi har jobbet godt denne uken og fått på plass en overraskelse allerede. Vi håper jo at vi klarer å få til enda flere overraskelser innen den 4. februar;-)

SPRE DET GLADE BUDSKAP
OG MELD DERE PÅ NÅ!

Det koster ingenting, bare ta med en salat/brød/dessert og godt humør. Gleder meg til å treffe alle de lokale interiørbloggerne og få et "fjes" til bloggnavnet:-)

På  fb har mariefriis opprettet en gruppe for interiørbloggere på Haugalandet og en for bloggtreffet. På den siste vil legger vi ut program og informasjon om sponsorere,så følg meg:-)
Er du med?

Klem

2 kommentarer:

Størstepia sa...

Så gøy!
Kos dere med planleggingen, det er jo halve moroa!;)
Klem fra størstepia

24 sa...

No har me også meldt oss på, og me gler oss skikkelig mykje!

Legger oss til som følgere her inne, så kan me bli litt betre kjent ;)

Klem Helene

ps. kva er navnen på facebookgruppa der ein finn bloggtreffet? :)