lørdag 21. januar 2012

Hemmelig blogg fan?!

Er det ikke herlig med helg!?

Jeg har vært veldig sosial denne uken med tre jentekvelder på rad! Veldig koselig, men må innrømme at jeg gleder meg til å sitte i sofaen ikveld. Hihi!

Deilig med blomter inne også.
Når jeg blogger er det alltid en liten del meg som tenker "hva tenker andre om dette?!". Jeg kjenner veldig få som har dette som hobby (Enda en god grunn til å arrangere bloggtreff), og jeg hører ofte samtalene gå om andre blogger som noen tilfeldigvis har lest. Meningene er mange!
Da jeg var en liten tur innom "postkassen" min på blogger og fant denne meldingen, må jeg si dette var en kommentar som fikk meg til å LYSE!  
Jeg syns bloggen din er så fin å lese, den får meg rett og slett i goalaget! Den lystige stemning som den bringer, er rett og slett et resultat av ditt vinnende og sjarmfulle vesen kjære du.
Klem
Din (hemmelige) blogg fan
 
Bilde er tatt i hagen idag. Krokuser og snøklokker på vei:-)

Jeg føler jeg kjenner min hemmelige blogg fan, men vet virkelig ikke hvem dette kan være. Jeg er jo ekstremt nysgjerrig av natur, men hvis min blogg fan vil være anonym så er det greit. Jeg vil bare takke for en utrolig hyggelig kommentar som jeg virkelig har tatt inn i mitt hjerte. 

Ha en fortryllende lørdag, alle sammen!

Klem



Ingen kommentarer: