lørdag 24. september 2011

Klar for en kald vinterdag

Det nærmer seg votte-sesong og med mor som alltid er kald på hendene må jo lillegull være klar hun også. Av en eller annen grunn så forsvinner alltid den ENE votten av et par, og da jeg så hvor små disse er så jeg problemet og løsningen ganske raskt. Med mine enkle hekleferdigheter laget jeg en snor i matchende farge og sydde snorens ender fast i hver vott. Enkelt og praktisk!

Snart 11 mnd

Jeg kjøpte en pakke med tre votter som det faktisk går an å ta på disse små hendene på Barnas Hus. Smiler veldig fint på bildet her, men var ikke så veldig begeistret for disse rosa greiene;-)
Se så "voksen" den lille babyen min ser ut i bukse! Ikke rart vi bruker kjole nesten hver dag;-)

Nå har trollet mitt kastet mobilen min i gulvet flere ganger, gjort det samme pappaen sine lesebriller, tømt aviskorgen, tømt salongbordet for ting, prøvd å trykke på PC'en, dunket med alle fjernkontrollene i glassbordet og nå vifter hun med trollhasselen min som ligger til tørk... og bare ler med verdens søteste smil når jeg roper "neeeiiii!!!!" til alt tullet hennes..
Badetid!
 I kveld skal vi ha barnevakt slik at mammaen og pappaen i huset kan gå på kino sammen:-) Gleder meg!
Ha en super lørdagskveld, mine kjære lesere.
Klem

Ingen kommentarer: