onsdag 21. september 2011

Retro-kjole

Min kjære mann har vokst opp med tre søstre, så da det endelig kom en jente-baby i familien begynte farmor å snakke om en koffert med jenteklær hun har tatt vare på. Da vi endelig fikk funnet frem kofferten var det allerede en del gullet er vokst fra, men heldigvis mange søte kjoler som vi kan bruke nå. Mammaen gikk gjennom klærne som barnet kastet, med den største glede ,ut av kofferten -uten at noen sa "nei, nei, nei, nei!" Kjempegøy for store og små;-)

På bildet har lillegull en hvit stikket kjole med lilla og rosa påsydde blomster. En slik må da vel jeg klare å strikke også?! Syns det er så greit med en kjole jeg bare kan slenge over ungen som liker seg best i body og strømpebukse, og VIPS! så ser hun litt mer anstendig ut. Hihi!

Nå er det aloe vera party her snart. Gleder meg:-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei du:-) Kan ikje sei eg kjenne igjen denna kjolen:-) Kim som hadde den da????

Tante Helen

Veronica sa...

Haha! Kanskje bare tante Marit som har hatt den da hun var liten? Klem