tirsdag 2. august 2011

Galne gjess!!

Med brødrester og rett lektyre dro lillegull og jeg med naboen og tvillingguttene hennes, på tur til byen ande-dam. Koselig med selskap på tur. Mens jeg pekte og forklarte om ender og gjess, kastet ut brødbiter og fotograferte ivrig hørte jeg en rar raslende lyd bak meg...da jeg snudde meg ser dere her hva som møtte meg:
Hele familien Gås kom snikende opp bak ryggen min, hvesende og skikkelig pågående. Bildet er tatt mens jeg hopper avgårde i panikk og hyler... mens lillegull satt igjen i vognen sin og kikket på disse merkelige skapningene. Jeg kastet hele brødposen mot de galne gjessene og reddet barnet mitt. En ekte supermamma i en ren helte aksjon -men jeg håper Jane (som selvsagt hadde filmkamera med!) ikke fikk foreviget den heller håpløse heltedåden min. Stønn!

Solen tittet frem også, så vi fikk brukt solbrillene litt:-)

3 kommentarer:

Jane sa...

Hahahaha! Ja det var litt av en tur! Jeg fikk ikke med meg selve "hendelsen" på kamera, men man kan høre hylet ditt....."iiiiii! Jaaaane!!" Godt vi hadde Dennis med oss som fikk jagd de storforlangende gjessene avgårde ;)

veronica sa...

Hihi! Hanne og jeg prøvde å mate endene igår,men denne gangen var det en enorm svane som hveste mot meg og truet med å ta babyen min hvis han ikke fikk alt brødet... det føltes hvertfall slik;-)

Anonym sa...

Hahahahaha eg ser deg for meg nå Veronica:-)

KLem fra tante Helen