torsdag 9. februar 2012

System i rotet

...hvertfall i sminken:-)
Vi har snart bodd i dette huset i to år og huset skriker etter systemer enda. Her er det bare kaos... med LITT kontroll. Hihi!
Living bloggen hadde nettopp en inspirasjons uke med oppbevaring som tema. Burde kanskje hatt en slik temauke jeg også for å fått litt press på meg. Jeg jobber best under press, vet dere.


Jeg vil påstå at å ha alt i en korg som jeg tok med til speilet ikke var den værste løsningen, men estestisk, det var det ikke. Så en kveld etter Fantorangen ville lillegull "bada" ,som hun selv sier, og jeg fikk ånden over meg.  (-Det skjer sjeldent!)


Mens gullet nøt en kopp badevann så fikk mammaen altså ryddet. Etter et besøk på Living var jo alt handlet inn, så det var jo bare til å sette i gang.
Ganske fornøyd med resultatet.  Ble rydding og fint. Litt mer frem og tilbake fra skapet til speilet nå, men det får jeg se på som morgentrim. Haha!


Oppbevaringsboksene er fra Living og kostet 79,- og 99,- 

Torsdag allerede!
I dag skal gullet og jeg på barseltreff. Det er alltid så koselig, og ikke minst herlig. Det å komme rett fra jobb til dekket bord og få maten servert, står høyt i kurs hos meg:-)

Ha en fortryllende dag!
Klem

4 kommentarer:

KROnPRINSESSENE sa...

Herlig med system ;)
Og så deilig når slik rydding er gjort...
Og ser ut som gullet koste seg imens!
Ha en fin dag på treff.
Klem May Helen

Anonym sa...

Hei hei:-)
Dette så perfekt ut! Dette vil jeg også ha! Må vist ut å handle idag:-)
Klem fra Eva

Susanne/Changes sa...

Så kjekt å få system i tingene, og dette var jo kjempe fint!
Kanskje jeg skulle hatt noen slike bokser selv....?
Ha en fin dag!!

Rita sa...

Så lurt! Kos deg på treff, og ha en super helg! Klem