lørdag 17. desember 2011

Nydelig bordpynt DIY

som ikke er laget av meg;-) Hihi!
Jeg var på julekvelds hos min venninne med fem herlige jenter denne uken. Deilig å komme til dekket bord -noe jeg ærlig innrømmer at jeg setter bare mer og mer pris på etter at jeg ble mamma!
Kveldens vertinne har det stiligste og mest gjennomførte huset du kan tenke deg! Ragnhild er fantastisk flink med interiør og små detaljer som gjør huset helt unikt og koselig. Denne gangen var det bordpynten som fascinerte meg, og jeg fikk dele med dere:-)

Foto: Ragnhild



Foto: Ragnhild

Foto: Ragnhild
Har du noen borddekke-tips til meg?
Jeg skal på kvist- og kongle-jakt i helgen, hvertfall. Hihi! (Bare det ikke blir storm igjen,da!)
Og vet du, juletreet er pyntet og julekort er bestilt! Juhuuuu! Det blir jul i år også.
.....og det er bare en liten uke til!!!
Klem fra Veronica

Ingen kommentarer: