søndag 11. desember 2011

Hvor ble det av julestemningen?!


Er det helt umulig for en 1-åring å se rett frem å smile?!?!?!?!
Jeg må snart lære av min flinke svigerinne i Stavanger, at slike ting bare gjør man i oktober/november! Haha! Nå er det så mørkt og trist inne på ettermiddagene at alle bildene jeg tar blir uklare og mørke. (Nekter og bruke blitz, for da blir det en helt annen unge der, jo, og kan ikke med innstillingene... og har ikke tålmodighet til å sette meg ned med en bruksanvisning nå;-))
Var nydelig vær og snø i hagen her på torsdag også. Tenkte at i ettermiddag tar vi en "fotosession" ute med nisselue. Tror du ikke at stormen kom feiende med bøtteregn, og SVUSJ! så var snøen og idyllen vekke. Sukk!

Jeg begynner og stresse nå: julekortene skulle vært bestilt, gavelisten skulle ikke være så lang og gavene skulle hvertfall vært pakket inn, det skulle være minst fire kakesorter i hus og huset og treet skulle jeg ha pyntet for lenge siden.... og midt oppi alt dette... hvor ble det av julestemningen???!!

Jeg har alltid gledet meg med jul og vært en gladnisse i adventstiden, men i år tenker jeg bare på at alt jeg drar frem må pakkes ned om et par uker! Iiiiiiiiii! Dette er ikke meg!!!
De siste dagene har jeg lest andre sine flotte blogger og ventet på inspirasjon, men, desverre, blir bare mer "ARGH! Alt det de får gjort!"- frustrasjon. 

Vi har nå hvertfall et selvhugget juletre i garasjen:-) Det var en koselig skogstur forrige søndag, mellom med lillegull. Et skritt nærmere juletrepynting hvertfall. 

Nå har jeg bestemt meg for at jeg skal hvertfall begynne et sted:
RYDDE HUSET! 
Kanskje letter å se hvor det kan være plass til litt julepynt her da;-) Hahaha!

Ha en flott søndag!
Klem

1 kommentar:

Ane sa...

Hvis det er en trøst så er jeg ikke kommet så mye lnger her heller :-) klem Ane