søndag 6. november 2011

Her kommer Pippi Langstrømp...


 Eller, det er kanskje en stund til;-) Men, har dere sett noe så nusselig?!??! Det er ikke mye hår å skryte av her, men jeg klarte å presse det inn i to mini-strikker (Glitter 20,-). Lillegull ble jo plutselig stor jente! Hihi!


Grå og trist søndag her! Kjedelig og deilig, egentlig;-) Slike dager har vi ingen planer, og det har vi litt godt av inni mellom i den travle hverdagen. Føler det mandagen er her like plutselig som den herlige fredagen, og knips så var jammen meg helgen over også. Tiden går så fort... og jeg grøsser når jeg må innrømme det, for har alltid hørt at når en sier slik, er en blitt GAMMEL! No, no, no!!



I den travle hverdagen dukker det ofte opp små overraskelser: Randi kom med en hjemmestrikket Marius-dress med lue som min lille fikk arve. SÅ fantastisk snilt! Ønsket meg en slik lenge, men kjenner mine egne begrensninger;-) God og varm! Tusen takk, Randi:-)
Prøvde og knipse noen bilder til årets julekort, da jeg endelig har fått granen min på plass på trappen. Modellen var mer interessert i krype opp og ned trappen så ble dessverre ingen blinkskudd. Godt det er leeeenge til jul... eller, med dette tempoet er det vel rett rundt hjørnet! Uvææææh!

Ønsker dere alle en fin start på uken:-)
Klem

2 kommentarer:

HjemmeKos sa...

Så nusselig - blir så store når de får haler i håret!!

Julekort-fotografering har aldri vært min sterkeste side(har stort sett blitt ett eller annet bilde fra sommerferien). MEN i år er det andre boller. Fotograferingen ble unnagjort på skogstur i dag- juuhuu!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Late søndager meg null planer er flott. Herlig dress, har fått skikkelig sansen for Mariusmønsteret.