torsdag 3. november 2011

DIY vimpler

Da vi skulle feire 1 årsdag i helgen, ville jeg pynte med pastellfargede ballonger... HELT UMULIG Å OPPDRIVE! Argh! Fant på e-bay, men jeg var selvsagt ikke tidlig ute, så en leveringstid på 30-40 dager var litt for lenge kan man si! (Kanskje jeg burde bestilt nå, slik at jeg har til neste år?!?)

Da er det greit med inspirerende bloggere der ute, for i bloggverden er det VIMPLER som er i vinden:-)

Kartong fant jeg i pasteller, så da ble det enkelt: rosa og gult er lekkert sammen og passer fint til en jente- barnebursdag, syns jeg.



Mine vimpler har en høyde på 30 cm og bredde på 20 cm. Jeg laget hull med hullemaskin, men sikkert finere å lage hull med stjerneform, hjerteform eller lignende.


Disse vimplene har samme mål. Her har jeg printet ut bokstavene til bursdagsbarnet i fonten Comic Sans MS  i størrelse 200, klippet ut en og en bokstav og limt med en vanlig limstift.

Bursdagsbarnet la merke til pynten med engang: "SEEEEE DEEEEEEEEN!" sa hun med den
søteste, lyse stemme, og pekte rundt seg.

Så gøy at så mange vil være med på giveawayen her inne. Fortsett med å spre det glade budskap. VELKOMMEN til alle mine nye medlemmer
og tusen takk for alle de flotte kommentarene jeg har fått. VARMER!

Ha en super kveld!
Klem 
PS: Jeg er jo pedagog og vant til å passe på at alle har skjønt det jeg har undervist i, og trenger alltid å få slike DIY'er inn med t-skjeer selv, så slenger med denne:
I tilfelle målene ikke var bra nok forklart så er altså høyden (M-C) og bredden (A-B).

Ingen kommentarer: