onsdag 12. oktober 2011

Spesielt besøk i hagen

Vi er heldige som bor i en liten by med skog og friområder rundt oss. Enda heldigere er vi som får hilse på skogens beboere i vår egen hage:-)
Det er ikke første gangen Herr og Fru Bambi våger seg ned i hagen vår, men det er like magisk og mystisk hver gang.
I dag kastet jeg meg rundt og fant 75-300mm linsen og til og med våget meg ut på balkongen. DET VAR KJEMPESKUMMELT! "Den ene har jo horn og de er jo ikke akkurat små, selv om det er søte. Ville dyr i hagen! Tenk om de kommer jagende mot meg? Uvææææ!"
Tankene fløy og hjertet banket. Plutselig stod Fru Bambi der....
Jeg så at de var på vei mot andre siden av hagen. Jeg løp gjennom huset og ut den andre terrassendøren. Snek meg ned trappen og ned på plenen (barbeint! Brrrr!).
og der....
øyenkontakt med Herr Bambi. Wiiiiii! Knips-knips-knips!
(Du ser kanskje ikke hornene så godt på dette bildet?)
Jeg ble redd, han ble redd, jeg sa "heeeeei gull!" av en eller annen grunn (hahaha) og han løp til skogs!
Puh! Dette ble en spennede morgen:-)
Startet dagen med å lete etter tøflene til lillegull og smalt bildøren i øyenbrynet mitt så trengte denne oppturen! Hihi!

Ha en fantastisk onsdag alle sammen!
(Hæ! Onsdag allerede! Hvorfor forsvinner alltid feriedagene så fort?!?!?)
Klem

2 kommentarer:

Helen sa...

Flotte bilder av herr og fru Bambi der:-) Traff to her igår eg og, som sprang over veien på torvastad når eg kom kjørande,og ante fred og ingen fare:-) Godt eg ikje kjørte på di, for det har eg gjort med ein hjort ein gång, og det va ikje kjekt:-( glemme aldri den flotte øynene som stirra på med,når eg traff med bilen...off off..overlevde heldigvis:-)

Veronica sa...

off! Det hørtes ut som en fæl opplevelse! Godt det gikk bra!
Koselig at du kommenterer her inne!
klem