søndag 21. august 2011

De søteste, snilleste venninner....

.. de venninnene har heldige meg! Eller vevinner som mitt søte lille fadder barn sa;-)
Å gå i klubb er alltid kjekt, selv om det blir litt høyt under taket av og til! Tjohoo! MASSE god mat, deilige desserter og godt utvalg av godsaker. Denne månedens klubb ble litt annerledes da jeg kom hjem med en bærepose med masse gøy!
 Å arve er helt fantastisk! Lillegull har arvet så utrolig masse fint av klær og leker, og vi har fortsatt masse klart på loftet til årene som kommer. HELT FANTASTISK!
"Hmmm! En chips?" tenker du kanskje nå, men den er selvsagt til meg. Nina har tatt med min favorittchips fra Spania TIL MEG! Love it! 
Å nå er vognen fra finn.no i hus takket være min venninne Siw
og familien hennes i Bergen:-)

 TUSEN, TUSEN TAKK!
Klem 

Ingen kommentarer: